Skip to main content

მესამე დღის რეფლექსია

     კიდევ ერთხელ ვისაუბრეთ ჩვენს თემაზე, შევარჩიეთ  ჩვენი თემისათვის საჭირო სტანდარტები .  ერთმანეთს გავუზიარეთ და მივეცით რჩევები მიზნების უკეთ  ჩამოყალიბებაში.
     ვიმუშავეთ  მიმართულების მიმცემ კითხვებზე, მივიღეთ ტრენერისაგან რჩევები როგორ დავწეროთ ჩვენს თემაზე მორგებული  ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი  კითხვები, რას მივაქციოთ ყურადღება,რა არ უნდა გამოგვრჩეს მხედველობიდან . დავეხმარეთ  ერთმანეთს კითხვების მოფიქრებასა და ფორმულირებაში.
მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები
ზოგადი კითხვა
ნამდვილად მნიშვნელოვანია სიზუსტე?

თემატური კითხვები
როგორ  შეუძლია გეომეტრიას დამეხმაროს სამყაროს შემეცნებაში?
რატომ არის მნიშვნელოვანი სიმეტრია?
როგორ შეიძლება მოვახდინოთ ფიგურათა დაყოფა სიმეტრიულ ნაწილებად?


შინაარსობრივი კითხვები
როგორ ავიღოთ მოცემული წერტილის სიმეტრიული წერტილი?
როგორი სახის სიმეტრიები  იცით?
სად უფრო  ხშირად შევხვედრივართ  სიმეტრიის მაგალითებს.

Comments

Popular posts from this blog

მეხუთე დღის რეფლექსია

 ტრენინგის დასაწყისში მოვისმინეთ ერთმანეთის პროექტის პროცედურების მოკლე მიმოხილვა , მივეცით ერთმანეთშ რჩევები და მივიღეთ საინტერესო რჩევები ჩვენი ენერგიით სავსე ტრენერისაგან, შემდეგ დავწყვილით და ერთმანეთს მივეცით უკუკავშირები , ვიმუშავეთ ინტერნეტის გამოყენების აუცილებლობაზე , სხვადასხვა საკონიმუკაციო საშუალებებზე, მესენჯერი. სოციალური ქსელი, ჩატი  და სხვა. ასევე ვიმუშავეთსაავტორო უფლებების დაცვის აუცილებლობაზე და შევავსეთ მარტივი საავტორო უფლებების ცხრილი, გადმოვიწერეთ ჩვენს თემაზე მორგებული რამოდენიმე სურათი და ვიდეო , მივუთითეთ მისამართები.გავიარეთ მეოთხე მოდული , გავეცანით მოსწავლეთა ნამუშევრებს , ძალიან მომეწონა და უკვე გავაკეთე პატარა მონახაზი როგორ გამოვიყენებ. მადლობა საინტერესო და მრავალფეროვანი დღისთვის . 

მეექვსე დღის რეფლექსია

     გავეცანით შეფასების რუბრიკების ნიმუშებს , შევქმენით , შევინახეთ. გავეცანით მოსწავლის მიერ შექმნილი პრეზენტაციის სლაიდ შოუს. ვივარჯიშეთ სლაიდ შოუს გაკეთებაზე. ფონების არჩევაზე.   დავუტოვეთ კომენტარები ერთმანეთს ბლოგებზე.  მადლობა ტრენერს .

მეშვიდე დღის რეფლექსია

 გადავხედეთ და განვიხილეთ წყვილებში ერთმანეთის ნამუშევრებს , მივეცით უკუკავშირი. ამის შემდეგ ვისაუბრეთ მოსწავლეების შესაძლებლობებსა და საჭიროებაზე განვიხილეთ  ინდივიდუალური განსხვავებები სწავლის დროს, გავიხსენეთ  გარდნერის ინტელექტის თეორია , ვისაუბრეთ მოსწავლეთა დიფერენცირებაზე, მოვიფიქროთ  მათთვის შესაფერისი აქტივობები.   ვიმუშავეთ პრეზენტაციაზე , მის გაფორმებაზე და შექმნაზე. ასე დამთავრდა კიდევ ერთი ნაყოფიერი და საინტერესო დღე ,მადლობა ჩემო საყვარელო ტრენერო .