გავიარეთ შეფასების სამი ეტაპი , გავამახვილეთ ყურადღება რა შეფასება უნდა გამოგვეყენებინა პროექტის დასაწყისში,მსვლელობისას და ბოლოს.გავეცანით შეფასების ხუთ კრიტერიუმს,შევარჩიეთ ყველა ის მეთოდი და ეტაპი რასაც ჩვენ გამოვიყენებთ ჩვენი პროექტისათვის.გავაკეთეთ შეფასების მოკლე აღწერა. შევქმენით ფორმა მოსწავლეთა საჭიროებების დასადგენად. გვქონდა ძალიან ნაყოფიერი და საინტერესო დღე, მივიღეთ საინტერესო რჩევები ჩვენი საყვარელი ტრენერისაგან ,მე მათ აუცილებლად გამოვიყენებ ჩემს პრაქტიკაში. მივიღეთ დავალება რომ ვიმუშაოთ პროექტზე.
ტრენინგის დასაწყისში მოვისმინეთ ერთმანეთის პროექტის პროცედურების მოკლე მიმოხილვა , მივეცით ერთმანეთშ რჩევები და მივიღეთ საინტერესო რჩევები ჩვენი ენერგიით სავსე ტრენერისაგან, შემდეგ დავწყვილით და ერთმანეთს მივეცით უკუკავშირები , ვიმუშავეთ ინტერნეტის გამოყენების აუცილებლობაზე , სხვადასხვა საკონიმუკაციო საშუალებებზე, მესენჯერი. სოციალური ქსელი, ჩატი და სხვა. ასევე ვიმუშავეთსაავტორო უფლებების დაცვის აუცილებლობაზე და შევავსეთ მარტივი საავტორო უფლებების ცხრილი, გადმოვიწერეთ ჩვენს თემაზე მორგებული რამოდენიმე სურათი და ვიდეო , მივუთითეთ მისამართები.გავიარეთ მეოთხე მოდული , გავეცანით მოსწავლეთა ნამუშევრებს , ძალიან მომეწონა და უკვე გავაკეთე პატარა მონახაზი როგორ გამოვიყენებ. მადლობა საინტერესო და მრავალფეროვანი დღისთვის .
გავეცანი თქვენს გეგმას მომეწონა მაგრამ უფრო სახალისო იქნებოდა ოთხ ჯგუფად დაყოფა
ReplyDelete