Skip to main content

მეორე დღის რეფლექსია

 გავეცანით ერთმანეთის საპროექტო თემას, ვფიქრობ რომ  კარგი თემები აქვთ არჩეული და რამოდენიმე თემაზე ალბათ ვამუშავებ ჩემს მოსწავლეებსაც, შემდეგ გავეცანით სხვადასხვა ბუკლეტების ნიმუშებს ,ჩვენც შევქმენით და ვისწავლეთ ბუკლეტების გაფორმება. გავიხსენეთ ბლუმის ტაქსონომია და მივიღეთ საინტერესო რჩევები ტრენერისაგან, მადლობა ამისათვის. ყურადღებას მივაქცევ აუცილებლად და გავითვალისწინებ   სასწავლო პროცესში, მივიღეთ დავალება ტრენერისაგან და ამისთვის გადავხედეთ ეროვნული სასწავლო გეგმის სტანდარტებს. მადლობა სასიამოვნო ტრენინგისთვის და მრავალფეროვანი აქტივობებისათვის,  ვფიქრობ რომ  ამ მასალის გამოყენება ,მაგალითად დიაგრამების აგება და გაფორმება ,ასევე სხვა უფრო მეტად საინტერესოს და სახალისოს გახდის ჩემს გაკვეთილს. 

Comments

Popular posts from this blog

მეშვიდე დღის რეფლექსია

 გადავხედეთ და განვიხილეთ წყვილებში ერთმანეთის ნამუშევრებს , მივეცით უკუკავშირი. ამის შემდეგ ვისაუბრეთ მოსწავლეების შესაძლებლობებსა და საჭიროებაზე განვიხილეთ  ინდივიდუალური განსხვავებები სწავლის დროს, გავიხსენეთ  გარდნერის ინტელექტის თეორია , ვისაუბრეთ მოსწავლეთა დიფერენცირებაზე, მოვიფიქროთ  მათთვის შესაფერისი აქტივობები.   ვიმუშავეთ პრეზენტაციაზე , მის გაფორმებაზე და შექმნაზე. ასე დამთავრდა კიდევ ერთი ნაყოფიერი და საინტერესო დღე ,მადლობა ჩემო საყვარელო ტრენერო .

მეოთხე დღის რეფლექსია

გავიარეთ შეფასების სამი ეტაპი , გავამახვილეთ ყურადღება რა შეფასება უნდა გამოგვეყენებინა პროექტის  დასაწყისში,მსვლელობისას და ბოლოს.გავეცანით შეფასების ხუთ კრიტერიუმს,შევარჩიეთ ყველა ის მეთოდი და ეტაპი რასაც ჩვენ გამოვიყენებთ ჩვენი პროექტისათვის.გავაკეთეთ შეფასების მოკლე  აღწერა. შევქმენით ფორმა მოსწავლეთა საჭიროებების დასადგენად. გვქონდა  ძალიან ნაყოფიერი და საინტერესო დღე, მივიღეთ საინტერესო რჩევები ჩვენი საყვარელი ტრენერისაგან ,მე მათ აუცილებლად გამოვიყენებ ჩემს პრაქტიკაში. მივიღეთ დავალება  რომ ვიმუშაოთ  პროექტზე.