გადავხედეთ და განვიხილეთ წყვილებში ერთმანეთის ნამუშევრებს , მივეცით უკუკავშირი. ამის შემდეგ ვისაუბრეთ მოსწავლეების შესაძლებლობებსა და საჭიროებაზე განვიხილეთ ინდივიდუალური განსხვავებები სწავლის დროს, გავიხსენეთ გარდნერის ინტელექტის თეორია , ვისაუბრეთ მოსწავლეთა დიფერენცირებაზე, მოვიფიქროთ მათთვის შესაფერისი აქტივობები. ვიმუშავეთ პრეზენტაციაზე , მის გაფორმებაზე და შექმნაზე. ასე დამთავრდა კიდევ ერთი ნაყოფიერი და საინტერესო დღე ,მადლობა ჩემო საყვარელო ტრენერო .
ტრენინგის დასაწყისში მოვისმინეთ ერთმანეთის პროექტის პროცედურების მოკლე მიმოხილვა , მივეცით ერთმანეთშ რჩევები და მივიღეთ საინტერესო რჩევები ჩვენი ენერგიით სავსე ტრენერისაგან, შემდეგ დავწყვილით და ერთმანეთს მივეცით უკუკავშირები , ვიმუშავეთ ინტერნეტის გამოყენების აუცილებლობაზე , სხვადასხვა საკონიმუკაციო საშუალებებზე, მესენჯერი. სოციალური ქსელი, ჩატი და სხვა. ასევე ვიმუშავეთსაავტორო უფლებების დაცვის აუცილებლობაზე და შევავსეთ მარტივი საავტორო უფლებების ცხრილი, გადმოვიწერეთ ჩვენს თემაზე მორგებული რამოდენიმე სურათი და ვიდეო , მივუთითეთ მისამართები.გავიარეთ მეოთხე მოდული , გავეცანით მოსწავლეთა ნამუშევრებს , ძალიან მომეწონა და უკვე გავაკეთე პატარა მონახაზი როგორ გამოვიყენებ. მადლობა საინტერესო და მრავალფეროვანი დღისთვის .
Comments
Post a Comment